Ihanat pentuset on kasvaneet & voivat oikein hyvin:

Tässä kuva mun & Sannin yhdestä poitsusta:

1251718688_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lisää tuoreita kuvia kaikista pennuista osoitteessa:

http://leonit.vuodatus.net

Itse olen ollut mökillä jo jonkun aikaa.
Tultiin jo vähän niinkuin kotiin sieltä, mutta meidän naapurissa on sellainen novascotian noutaja Nuppu, jolla on juoksu, NIIIIIN...

Arvaatte varmaan: mähän "sekosin" siitä fiiliksestä ihan totaalisesti ja karkasin aina kun silmä vältti sinne naapurin pihaan odottamaan, että JOS Nuppu vois tulla siis ulos!!!
Sit kun mun isäntä tuli hakee mua, niin mä olin niin aidon onnellinen, et " HEIPPA!!! Nauru Siis SÄKIN olet täällä (hypin ja pompin ylös alas),,, JIHUU,,,eikä se mun isäntä raaskinut olla mulle vihainen. Vei mut vaan kotiin,,,
Sit ne ajatteli, et mä lopetan sen livahtelun portin alta, mut en mä vaan siis yksinkertaisesti VOINUT! Sit ne pisti mut kiinni. Mä sitten ulvoin oikein kovaa ja sillai välillä oikein vonguttaen, et jos se Nuppu tulis vaikka meille, kun se kuulis mun ulvonnan. Mut ei se tullut!
Ainoa joka tuli ulos,oli meidän perheen äiti, joka sanoi, ettei täällä saa ulvoa!Päättämätön

Se ei siis tajua nyt tätä juttua! Se oli koputellut ikkunaan mulle yläkerrasta- tyyliin: VOITKO LOPETTAA TON???- mut en mä edes kuullut sitä, kun niin "transsissa" kutsuin Nuppua.
No, sitten mä olin ihan marttyyrin näköinen narun päässä ja huokailin teatraalisesti... Kotiväki kai vähän sääli mua ja sitten ne päätti, et ok, mennään mökille. Siellä mä olen rauhassa & saan olla irti. Eikä siel oo mitään "ihania"  juoksutuoksujakaan.
Siellä mä sitten läträän vedessä ja juoksentelen metsässä, niinkuin kunnon maalaiskoiran pitääkin.
Syksy alkaa pikkuhiljaa tulla,,,lehdissä näkyy jo osin ruskan sävyjä.
Pennut on kasvaneet ja mä olen niistä siis NIIN YLPEÄ!
Käykääpä kurkkaamassa tekin, kuinka hienoja!