...niin ainakin minä olen saanut suuren yleisön tuumimaan... kun sain nämä suloiset leopennut aikaiseksi, niin siitä "intoutuneena" tuumiin, että mun 2800 neliön "tarha" on mulle liian vähän.
Aloin systemaattisesti etsiä paikkaa mistä livahtaa, joten lopputuloksen näette kuvasta- -> (jouluna-09 otettu kuva->heijastuu kyntteliköt ikkunasta, mutta älkää antako sen häiritä Nauru)

1262805586_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Joudun siis olemaan kiinni, kun en meinaa pihassa enää pysyä... nenä pitkällä haistelen ilmaa, että oliskos jossakin joku ihana neiti ja jos kotiväki menee sisälle, niin koen tilaisuuteni heti tulleen... toivottavasti veljeni Simo ei nyt ala yhtä höperöksi kun isäksi tulee Hymy Onnea isyydestä- hyvä, että hedelmällisyydessä ei ole ongelmia!
Vielä tähän karkailuasiaan: ei siitä kyllä sillä tavalla mitään tule, että juoksentelen pitkin kylää, vaikken sitä koiranäkökulmasta ihmeellisenä asiana pidäkään...Viaton
Vaikken mitään teekään, niin uskon kyllä, että joku lenkkeilijä/ muu kulkija lievästi sanottuna pelästyy, kun kömmin jostain puskasta eteen.
(Koiramainen sorry, jos on jollain mun takia sykkeet noussu)
Lenny saa olla irti pihassa, kun ei lähde tunkemaan aidasta läpi tai muuta pöhlöä... uuden vuoden raketit ja paukkeetkaan ei tuota pikkupojua haitanneet tuon taivaallista...hyvä niin.
Lenny-pojallani on vähän liian kiire sen kasvamisen kanssa, kun on nukkumisen jälkeen aikas jäykkä tyyppi- jalkaa tulee liikaa suhteessa muuhun kroppaan, niin on ollut ongelmaa (onneksi lievästä) luukalvontulehduksesta.
Ruoka vaihdettiin vähemmän ravintorikkaaseen versioon ja poitsu on jo parempi. Lisäksi on saanut vähän jo massaa, vaikka tuollainen honkkelin näköinen vielä onkin. Nyt pitää vaan varoa rasittamasta poikaa liikaa-sellaista luonnonmukaista liikkumista vaan.
Lennyä opetetaan nyt tapaamaan ihmisiä/ kokemaan kaikkea uutta, niin se pääsee kyläkävelyille aika usein. Siellä se istua töröttää ja katsoo ihmeissään jos joku polkee vaikka pyörällä ohi. Sitten se on menossa jokaista tyyppiä haistelee- tyyliin, että noikin varmaan tykkää musta.
Mä olen vanhana konkarina välillä ihan, et MIKSEI jo jatketa matkaa??!! MITÄ tässä kohtaa on NOIN mielenkiintoista???Huuto
No, kai mäkin oon pienenä ollu samanlainen.
Tässä muutama kuva mun Lenny-lapsukaisesta:
(sillä roikkuu noita kopin lämmikeitä leuasta,kun on käynyt juuri ennen kuvausta siellä tonkimassa Hymy)

1262806577_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1262806599_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Alakuva:"Miten niin- onko sallittua mennä sohvalle vai ei..."

1262806647_img-d41d8cd98f00b204e9800998e