Olen onnellinen ja ylpeä isä!!! Nauru
Tosi miehekäs olo mulla: Sanni synnytti yhteensä 8 pentua: 7 urosta & yhden nartun.
Minna sieltä Jellonanvaiston kennelistä ja Eija Naavakallion kennelistä olivat urhoollisesti kätilöinä ja Minnan mies Jyrikin siinä toimi hienosti kätilönä 1. pennun kanssa. Minä ja koko muu perhe kiitän ja kumarran hienosta toiminnasta, että saatiin lapsukaiset maailmaan.
Ylpeänä isänä voin esitellä kuvankin lapsosista:

1249848019_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Saimme onneksi kiitettävästi väliaikatietoja synnytyksestä, kun emme meinanneet ollenkaan edes paikoillamme pysyä, kun se oli niin jänskää.
Kätilöt sanoivat että pennut on tosi tomeria ja hyvän näköisiä.
Niissä on tosi vähän valkoista- ihan pieni "tupsu" rinnassa vain.
Mä olen siis niistä ja Sannista NIIIIIN ylpeä!
Käykääpä tutustumassa Jellonanvaiston kennelin sivuihin:

http:// jellonanvaiston.webs.com

Tässä vielä kuva suloisesta Sannista meidän lapsosten kanssa:

1249848360_img-d41d8cd98f00b204e9800998e