1300019400_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Huh-huijaa... melkein 3 kk mennyt edellisestä päivityksestä! Kiirettä kai pukkaa tolla "sihteerillä".

Meille kuuluu tänne ihan hyvää. Lennyn kanssa nautitaan Virtain keväästä ja ollaan ihan sulassa sovussa keskenään.
Minä joudun olemaan kiinni pihassa, silloin kun ollaan siinä kaksistaan, muuten lähden "naisiin" heti ja välittömästi kun silmä välttää.
Onneks mulla on niin pitkä hihna, että yletyn sen kanssa portille saakka.
Makoilen yleensä lähellä porttia vahtimassa, ettei meille tule kukaan salaa. Silmänisku
Salaa ei pääse kyllä kukaan minnekään, sillä minun vahtimisvietti on kyllä parasta A-luokkaa.
Olen alkanut vahtia myös tuota toista tietä, mikä on noin 40 m päässä mun omasta kotitiestäni.
Jos isäntä huutaa ikkunasta, että Luke hiljaa, niin olen hiljaa heti, mutta jos "mamma" kiljuu sieltä jotain, niin pistän sen tulemaan alakertaan ja ulos saakka, ennen kuin sitä uskon. ( Se on pikkusen pyöreässä kunnossa, niin mähän teen sille palveluksen samalla- hyötyliikuntaa. Me leot kun ollaan NIIN viisaita koiria.)
Lenny pysyy loistavasti pihassa ja saa sitten olla irtikin ja hyödyntää koko pihan. Lenny on "terävänä" kun joku tulee, mutta ei hauku.
Se on varmaan tuuminut, ettei sen tarvi kun minä teen sen niin hyvin.
Lennylle tehtiin se kastrointi vuoden alussa ja se joutui olemaan sellainen tötterö päässä reilun viikon.
Minä olin ihan kauhuissani, kun Lenny tuotiin Seinäjoen eläinklinikalta ihan pyörryksissä se tötterö päässä ja se haisi kaikille desinfiointiaineille.
Minä juoksin ja läähätin ja kuolasin ja yritin epätoivoisesti hakea sille Lennylle meidän omistajilta apua, mutta ne vaan hymyili mulle ja silitti päätä, ja sano, et kyllä ne tietää ja että nyt pitäis vaan rauhoittua,,,kyllä se Lenny siitä.
Tein sitä varmaan kokonaisen päivän, mutta aina se tötterö vaan oli sen päässä ja kaikki ne oudot hajut.
Ja minua kiellettiin etten saa mennä haisteleen niitä haavoja. No, sen uskoin sitten kyllä heti, mutta outoa se oli.

Tällaiseltä omituiselta koiralta se Lenny silloin näytti:

1300018776_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Ihan pyörryksissä makaa reppana...

1300018829_img-d41d8cd98f00b204e9800998e
Tässä se on jo kohtaloonsa tottunut ja katselee, et
koskahan pääsis pihalle "riekkumaan"...

No, Lenny itse tottui hyvin pian siihen tötteröön ja hajoittikin sen pari kertaa. Heti kun se jäi johonkin kiinni, niin se kiskas niin ettei mitään järkeä itsensä jumituksesta pois. Nauru
Nyt kun siitä on jo pari kuukautta aikaa, niin voi jo sanoa, et Lenny on ehkä vähän rauhallisempi, ei haasta enää sillä tavalla minua, mitä ennen leikkausta joskus tosi harvoin kyllä teki-  Päättämätön
Minä yleensä ylpeänä uroksena vaan katselin sitä, että niinpä niin,,, mees nyt kakara siitä, mutta pari kertaa on mennyt mullakin hermot ja silloin ollaan väännetty niin, että verikin on vähän lentänyt. Mut ei niin paljon et eläinlääkäriin saakka olis tarvinnut lähteä.
Lähinnä ne vähäiset matsit tuli ruoasta/ kepistä, tms. ulkoisesta esineestä ja siitä et Lenny on tullut kepin kanssa pullistelee mun naaman eteen.
Mut meidän matsit voi laskea yhden käden sormilla. Onneks!
Mamma silloin kirmas väliin karjumaan, että nyt sitten kunnolla, niin ei me sitten olla hirveästi enää viitsitty jatkaa sen päälle.
Ja nyt ei ainakaan ole ollut mitään konfliktia. Voisiko siis todeta, et Lennystä tuli entistä parempi.
Syy, miksi se kastroitiin oli se, että sen toinen kives ei laskeutunut ja on kuulemma terveysriski pitää sitä siellä jossakin "puolitiessä", kun se on liian lämpimässä ja voi kehittää ajan kanssa jotain kasvaimia, tms. (Mutta siitä mainittiinkin jo aiemmin tässä blogissa.)
Seinäjoen eläinklinikka hoiti sen homman niin hienosti, että kiitos heidän ammattitaidostaan on kyllä paikallaan.
Siinä mielessä se oli tosi harmi, kun Lennystä on kasvanut tosi hienon näköinen ja värinen ja luonteinen leoherra, että näyttelyyn ei nyt sitten päästä esittelemään mun hienoa lapsukaista.
Luonteeltaan se Lenny on kyllä ihan helmi,,, rauhallinen & kiltti! Kun sitä lähtee taluttaankin, niin se menee kuin varjo taluttajan vieressä. Minusta se on ihan hölmö...minä käytän fleksistä kaikki metrit 100-0 ja Lenny käyttää omastaan noin 20 cm. Kysyn vaan et MITÄ JÄRKEE??? Jalka suussa
Mulle sitten sanotaan, et olen muka joku juntti kun päästelen puolelta toiselle haistelemassa, et mikäs haju tuo oli, ja entäs tuo... No, siitä voi puoliks syyttää Lennyä, kun se on sellainen ylifiksu ja saa sillä tavalla mut vaikuttaa ihan juntilta. Mähän olen täysin normaali! Nauru Kyllä mäkin sitten osaan olla salonkikelpoisesti, kun ne oikein erikseen käskee, et nyt menet sinäkin siinä vieressä ja HIENOSTI. Sitten tuumin, et mennään sitten... tämän kerran ja ainakin 5 minuttia kerrallaan ja kunnes taas komennatte! Viaton
Mutta ei muuta kuin HYVÄÄ KEVÄTTÄ KAIKILLE!!!!