ja mamman kanssa taistellen.. josko kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa:

1263203239_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

No jos pari sanaa selvennykseksi: Siis viime yönä joskus kahden jälkeen mä heräsin siihen samaan outoon tunteeseen, mikä mua on suorastaan riivannut jo melkein kuukauden... siis sydän on pakahtua, tulee hiki, perhosia vatsassa, mut ei, se ei ole kakkahätää... Nauruno, vinguin ja vinguin sitten alakerrassa, niin et mamma heräs ja luuli, et kakkahätää se on ihan varmasti- se tuli kunnioitettavalla nopeudella vielä päästään mut ulos... mä olin niin täpinöissäni, et JEEEEE...päästääköhän se mut irti- päästääköhän??? Olin jo päättänyt, et JOS se sen tekee, niin LÄHDEN HETI! Voitte varmaan käsittää pettymykseni määrän, kun laittoi mut kiinni. Ainoa kuka oli siinä hetkessä tyytyväinen oli LENNY (!!!) jolla oli oikeasti jopa se kakkahätä.
Mä säntäilin siinä ulkohihnassa edestakaisin ja olin ihan vauhkona.
Kello oli kuulemma puoli kolme ja mamma juoksenteli Lennyn perässä yöpaitasillaan ihan jäässä, kun sekin oli mun villiinyttämänä ihan liian virkeä...Viaton Mä en sitten oikein tajua, mitä se mamma siinä mutisi, että ei perhanan koirat- mä olen ihan valmis teidän kanssa kun tähän aikaan täällä... No, kai se oli vaan valmis nukkuu, mut ei osannut artikuloida selvästi siinä unen pöpperöissään. Mä EN siis voinu mennä enää sisälle,,, Lenny meni ja jatkoi uniaan alakerrassa.
Mä haistelin ja haistelin- ihania tuoksuja leijaili mun hajuhermoihin,,, mun oli pakko ulvaista,,,Jalka suussa ensin ihan vähän ja sitten päästelin oikein sydämeni kyllyydestä, niin että varmaan paikallissanomissa on kirjoitus, että suden ulvontaa kuuluu jo ihan keskustassa.

Odotin jonkun ihanan tyttelin vastaavan, mutta ainoa joka reagoi oli se meidän mamma joka avas vaan yläkerran  parvekkeen oven ja karjui sieltä mulle, että NYT PIDÄT SEN SUUSI KIINNI!!!!!!!!Huuto LUKE HILJAAAA!

No sitten olin hiljaa- sitä mammaa ei parane kovin suututtaa.
Mutta kuudelta mä aloitin taas-jos vaikka joku tyttö kuulis,,, sitten huusi jo MEA että nyt hiljaa Luke-HILJAA! Ajattelin, et onkohan niillä huonot patjat, kun ne noin pahalla päällä voi olla kaikki??? Outoa sakkia- mikä kumma NIIHIN on tullu?Yllättynyt
Meidän perheen iskä lähti seitsemältä töihinsä ja sekin sanoi mulle, et mä oon menny ihan sekaisin, mut se sentään tajus, et MIKS kun se sanoi, että sitä ne naiset teettää,,,rapsutti mun päätä ja lähti pois... mut se onkin leppoisin tästä porukasta, vaikka ihan päällikkö mulle onkin. Ei kuitenkaan suotta möyki, niinku noi naiset.
Nyt mä olen sillai varovasti ulvonu pitkin päivää,,,mut aina ne mua kieltää. Kuulin jopa kun mamma puhui puhelimeen että mä olen ihan mahdoton ja se vastapuoli ehdotti sille, että kuohintaan... HYVÄNEN AIKA- MINUTKO???Itku Ei ne niin voi millään tehdä...

Rakkaudesta se hevonenkin potkii ja koirat ulvoo...
Ai niin- hyvää alkanutta viikkoa kaikille ystävilleni...varsinkin siis Sannille, Fredalle, Almalle, Siirille, ,,Pusu

1263204437_img-d41d8cd98f00b204e9800998e